Generalni pogoji
- Ti pogoji se nanašajo na prodajo izdelkov objavljenih na spletni strani www.100smartfood.si. Z uporabo teh spletnih strani uporabnik spletne strani www.100smartfood.si kupec potrjuje, da je seznanjen in soglaša z generalnimi pogoji poslovanja in pogoji nakupa. Menimo, da z naročilom v celoti sprejema generalne pogoje poslovanja in pogoje nakupa. Z uporabo teh spletnih strani uporabnik potrjuje, da je seznanjen in soglaša z generalnimi pogoji poslovanja in uporabe. Nosilec vseh pravic na spletni strani www.100smartfood.si je podjetje Bolero Adria d.o.o. (v nadaljevanju Bolero Adria).
- Pogoji uporabe določajo pogoje in pravila za uporabnike in se nanašajo na uporabo spletne strani www.100smartfood.si. Z uporabo spletne strani uporabniki izkazujejo, da se strinjajo z generalnimi pogoji poslovanja in uporabe ter soglašajo z uporabo spletne strani www.100smartfood.si v skladu z njimi. Uporabnike opozarjamo, da se pred nakupom seznanijo s temi pogoji in jih redno preverjajo, da bodo seznanjeni z vsemi pravicami in obveznostmi.
- Pravica do uporabe spletne strani je osebna pravica uporabnika in je ne more prenašati na druge fizične ali pravne osebe, niti kateri koli uporabnik ni pooblaščen prijavljati drugih fizičnih ali pravnih oseb.
- Prodajna pogodba med kupcem in prodajalcem je sklenjena ob trenutku naročila izdelka.
- Kupac je lahko samo polnoletna in poslovno sposobna oseba. Pogodbo v imenu in za račun mladoletne osebe in popolnoma poslovno nesposobne osebe lahko sklenejo njihovi zakoniti zastopniki ali skrbniki, delno poslovno sposobne osebe pa lahko pogodbo sklenejo samo s soglasjem njihovega zakonitega zastopnika ali skrbnika. Za ravnanje v nasprotju s to določbo prodajalec ne nosi nobene odgovornosti.
- Uporabnik je osebno odgovoren za zaščito zaupnosti gesel, na mestih, kjer ta obstajajo. Uporabnik je dolžan posredovati točne, popolne in veljavne osebne podatke pri izpolnjevanju registracijskega obrazca. Ravnote v nasprotju s tem, pooblašča prodajalca, da uporabniku onemogoči dostop ali uresničitev vseh ali dela storitev, ki jih ponuja www.100smartfood.si.
- Uporabnik je seznanjen s dejstvom, da včasih pride do prekinitev storitev ali dogodkov, ki so izven nadzora podjetja Bolero Adria d.o.o., in sprejema, da podjetje Bolero Adria d.o.o. ni odgovorno za morebitno izgubo podatkov, ki se lahko zgodijo med prenosom informacij po internetu. Uporabnik se strinja in sprejema, da dostop do spletnih strani včasih morda ni na voljo, začasno nedostopen ali izključen.
- Podjetje Bolero Adria d.o.o. si pridržuje pravico, da kadarkoli in brez predhodnega obvestila, če meni, da je to potrebno, ukine ali spremeni vsebino generalnih pogojev poslovanja, asortimana izdelkov, cene izdelkov ali vsebino spletne strani smartmeal.hr. Zato so uporabniki dolžni pred vsakokratno uporabo spletne strani 100smartfood.si pregledati vsebino generalnih pogojev poslovanja. Nasprotno ravnanje razbremeni prodajalca kakršnekoli odgovornosti. Spremembe začnejo veljati z objavo na www.100smartfood.si.
- Uporaba te spletne strani www.100smartfood.si je izključno na odgovornost uporabnika. Prodajalec se razbremeni vsake odgovornosti za škodo, ki bi lahko nastala ob obisku spletne strani smartmeal.hr zaradi nezakonitih dejanj tretjih oseb, računalniških virusov, prekinitev komunikacijske linije, nepooblaščenega dostopa, neprimernega ravnanja, malomarnosti in podobno ter drugih primerov, za katere ni odgovoren prodajalec. Prodajalec je oproščen odgovornosti v primeru nastanka okoliščin, ki onemogočajo uporabo spletne strani www.100smartfood.si. Pogoji tega poglavja se nanašajo na celotno vsebino spletne strani www.100smartfood.si.
- Prodajalec se v celoti odpoveduje kakršni koli odgovornosti za točnost in/ali popolnost vseh informacij in vsebine, ki se nahajajo na spletni strani. www.100smartfood.si si pridržuje pravico do napak v opisu in sliki izdelkov, ki so objavljeni glede na informacije proizvajalcev. Vse vsebine na spletni strani so objavljene, da bi kupcem olajšali izbiro pri nakupu. Za nenamerne napake ne odgovarjamo.
- 100% Smart Food vse materiale, fotografije in besedila postavlja na spletno stran v dobri veri, da bi kupcem olajšali izbiro pri nakupu. 100% Smart Food ne jamči, da fotografije izdelkov popolnoma ustrezajo videzu dejanskega izdelka. Možen je različen videz dejanskega izdelka in fotografije izdelka ter opisa izdelka na teh straneh, če proizvajalec spremeni katero od lastnosti ali vsebine izdelka. Vsi opisi se redno in podrobno preverjajo.
- Za pogoje poslovanja velja Zakon o zaščiti potrošnikov (N.N.41/14, 110/15).
- Informacije o podjetju:
Bolero Adria d.o.o.
Sedež: Jablanovec (Mesto Zaprešić) Voćarska 13, 10290 Zaprešić, Hrvaška
E-pošta: info@100smartfood.si
Telefon: 091/477-8878
Bolero Adria d.o.o. za storitve
IBAN HR7124840081135021776
Podjetje vpisano v poslovni register Trgovinskega sodišča v Zagrebu 25.01.2017. Z odločbo št. Tt-17/1534-4
MBS: 081074529
OIB: 02255011450
Osnovni kapital: 20.000,00 kun v celoti vplačan.
Pomen izrazov navedenih v teh generalnih pogojih
- Prodajalec – podjetje Bolero Adria d.o.o. Jablanovec (Mesto Zaprešić) Voćarska 13, 10290 Zaprešić, Hrvaška, vpisano v poslovni register Trgovinskega sodišča v Zagrebu z odločbo št. Tt-17/1534-4 z dne 25.01.2017. OIB: 02255011450
- 100smartfood.si – spletna stran v lasti prodajalca
- Kupac – vsaka oseba, ki je po ogledu in izbiri izdelka ali storitve opravila registracijo svojih podatkov ter naročila izdelek ali storitev.
- Uporabnik “Smartfood” – vsaka oseba, ki uporablja spletno stran „www.100smartfood.si” z namenom nakupa izdelkov, oglašenih na njej ali pridobivanja informacij o posameznem izdelku
- Uporaba „100smartfood.si” – dostop do strani www.100smartfood.si z namenom pridobivanja informacij o vsebini iste in/ali izvedbe spletne trgovine
- Spletni nakup ali spletna trgovina – izvedba nakupa izdelka preko „www.100smartfood.si”
- Izdelki – vsi izdelki, ki so izpostavljeni na „www.100smartfood.si”, ki jih je mogoče kupiti preko spletne trgovine.
Načini plačanja
Plačilo na spletni strani www.100smartfood.si poteka v evrih. Cene so maloprodajne, izražene v evrih in vključujejo pripadajoči DDV. Cena vsakega izdelka je določena za vsak izdelek posebej. Proces vpisovanja cene na stran je visoko nadzorovan, vendar vnos cen zahteva človeški dejavnik in predvideva možnost napake. Vse navedene cene veljajo za nakup preko spleta.
Prodajalec je pooblaščen spreminjati cene brez predhodnega obvestila, prav tako je pooblaščen spreminjati cene izključno za spletno trgovino brez predhodnega obvestila. Prav tako ima prodajalec pravico brez predhodnega obvestila kadarkoli določiti popust, dnevne ali tedenske akcije, akcije za posamezen izdelek, skupino izdelkov in/ali za vse izdelke. Te ugodnosti so lahko izključno za spletni nakup, kar bo kupcu navedeno pred samo nakupom.
Ne glede na prejšnji odstavek teh generalnih pogojev bo blago, ki je naročeno, dostavljeno po cenah, ki so veljale ob izdelavi ponudbe.
Spletna trgovina – sklepanje in prekinitev pogodbe o prodaji
- Spletni nakup lahko izvedete samo, če se kupec registrira na za to predvidenem mestu na „100smartfood.si”. Pri izpolnjevanju registracijskega obrazca je kupec dolžan posredovati točne, veljavne in popolne osebne podatke. Ti pogoji in posamezni pogoji prodaje, navedeni ob informacijah o določenih izdelkih, predstavljajo ponudbo Bolero za sklenitev pogodbe, kupec pa z registracijo, zaključitvijo naročila ali na drug način, določenim v teh pogojih, sprejema te pogoje, kar pomeni, da je bila pogodba sklenjena med kupcem in Bolero, pod pogoji prodaje, navedenimi v teh pogojih.
- Predmet in komercialni namen pogodbe je nakup izbranega izdelka ali storitve preko „100smartfood.si” spletne trgovine ob plačilu ustrezne naknade – cene tega izdelka ali storitve. Pogodba se sklepa s sredstvi daljinske komunikacije (pogodba sklenjena na daljavo) in sicer preko: spletnega naročila – spletna trgovina, tiskanih promocijskih sporočil z naročilnico, telefona z človeškim posredovanjem.
- Kupec je pooblaščen izbrati možnost, da ga prodajalec obvešča o novih izdelkih, akcijskih izdelkih itd. (newsletter). Po uspešni registraciji (pravilno izpolnjeni vsi zahtevani podatki) bo na e-pošto kupca poslana obvestilo o uspešni registraciji.
- Izdelki, ki jih je mogoče kupiti, so oglašeni na „100smartfood.si”, ob vsakem izdelku pa so navedeni podatki o specifikaciji izdelka, ceni. Cena in pogoji dostave so navedeni pod “Načini dostave”.
- Izbira želenega izdelka se izvede s shranjevanjem v „košarico” s klikom na povezavo „Košarica”. Če kupec izvede nakup izdelka, ki je medtem že prodan, bo prodajalec kontaktiral kupca, da se dogovorita o nadaljnjem postopku (vrnitev vplačanega zneska, nakup drugega izdelka ali dostava izdelka iste vrste, ko ga prodajalec pridobi od svojih dobaviteljev). Prodajalec, razen zgoraj omenjene obveznosti, ne odgovarja kupcu v opisanem primeru po nobeni osnovi.
- V „košarici” so vsi izdelki, ki jih je kupec izbral za nakup, skupaj s ceno izdelka, ceno dostave ter skupno ceno (vključen DDV). Če kupec želi nadaljevati z nakupom, izbere povezavo „Kreni na plačanje”, sistem pa ga samodejno vodi do strani „Naplata”, kjer je potrebno potrditi podatke, ki jih je kupec posredoval pri registraciji, naslov za dostavo, potrditi ali morebiti spremeniti dostavo računa in izbiro načina plačila (virmansko plačilo ali plačilo po povzetju). Podrobnosti računa se lahko spremenijo glede na to, ali račun prejme fizična oseba ali pravna oseba. Če račun prejme pravna oseba, mora kupec vnesti vse zahtevane podatke.
- Po izvedbi zgoraj navedenih korakov spletne trgovine in izbiri „Naročite” na strani „Naplata”, sistem samodejno vodi kupca na stran „Naplata – Naročba sprejeta”, na kateri so podatki o številu naročila, plačilu in obvestilo o pošiljanju potrditvenega e-poštnega sporočila, ki vsebuje ponudbo prodaje izbranih izdelkov ter obvestilo o e-poštnem naslovu in brezplačnem telefonskem številu, preko katerih kupec lahko pridobi vse potrebne informacije.
Naročene izdelke lahko plačate na naslednje načine:
- Preko virmana in splošne vplačilnice
- Po povzetju v gotovini ob prevzemu izdelka pri dostavljalcu
- Po povzetju v gotovini ali kartično ob prevzemu izdelka pri lokalnem prevzemu pri prodajalcu
- Kartice Maestro, MasterCard, Visa, Diners, American Express





- Plačilo preko virmana ali splošne vplačilnice
Če ste izbrali plačilo z virmano ali splošno vplačilnico, bo na vašo e-poštno naslov poslano potrdilo vaše naročilo. Zaposleni v 100% Smart Food-u vas bodo kontaktirali po potrebi.
Če plačilo izdelka poteka preko splošne vplačilnice, mora uporabnik na vplačilnici izpolniti naslednje podatke:
- Vplačilo na transakcijski račun Bolero Adria d.o.o.: 2484008-1135021776
- Sklicna številka: 02 – številka ponudbe
- Prejemnik: Bolero Adria d.o.o. Jablanovec (Mesto Zaprešić) Voćarska 13, 10290 Zaprešić
Po prejemu vplačila bomo poslali naročene izdelke. Naročeni izdelki bodo dostavljeni kupcu v skladu s pogoji dostave.
Če plačilo izdelka poteka preko virmana, mora uporabnik na vplačilnici izpolniti naslednje podatke:
- Vplačilo na transakcijski račun Bolero Adria d.o.o.: 2484008-1135021776
- Sklicna številka: 06 – številka ponudbe
- Prejemnik: Bolero Adria d.o.o. Jablanovec (Mesto Zaprešić) Voćarska 13, 10290 Zaprešić
- Matična številka Bolero Adria d.o.o.: 081074529
Po prejemu vplačila bomo poslali naročene izdelke. Naročeni izdelki bodo dostavljeni kupcu v skladu s pogoji dostave.
- Po povzetju v gotovini ob prevzemu izdelka pri dostavljalcu.
Plačilo po povzetju omogoča, da naročila poravnate ob sami dostavi na navedeni naslov oziroma šele, ko izdelek vidite pred seboj. Plačilo po povzetju se izvede izključno v gotovini, dostavljalcu ob sami dostavi na navedeni naslov. V primeru, da prejemnik ni sposoben prevzeti pošiljke na določeni dostavni naslov, dostavljalec pusti obvestilo o prihodu pošiljke.
3. S karticami Maestro, MasterCard, Visa, Diners, American Express
Če ste izbrali plačilo s kreditno kartico, na varni strani HTa PayWay izberete vrsto kreditne kartice, s katero plačujete (American Express, MasterCard, Visa ali Diners) in vpišete podatke o lastniku kreditne kartice ter ostale potrebne podatke.
Enkratno plačilo: s karticami American Express, Diners, Visa, MasterCard in Maestro.
Dostava
- Dostava
Strošek dostave za naročila znaša 5,9 € za GLS dostavno službo, 5 € za GLS paketomat/shop.
Izdelki, ki so plačani v skladu s poslano ponudbo, bodo dostavljeni kupcu v roku od enega do treh delovnih dni. Pod pogojem, da so naročila prejeta do 12h od ponedeljka do petka, šteto od dneva plačila.
Če želite dogovoriti ustrezen termin dostave, vas prosimo, da to napišete v opombo, da bomo lahko vašo željo prenesli dostavni službi.
Če se odločite za nakup, lahko izberete dostavo ali osebni prevzem. Blago je mogoče prevzeti tudi v naši poslovalnici, edini pogoj pri osebnem prevzemu pa je predhodna najava po telefonu ali dogovor preko spletnega obrazca.
- Postopek dostave
- Dostavo opravi prodajalec (s pomočjo svojih zaposlenih) ali z angažiranjem renomirane dostavne (kurirske) službe.
- Dostava poteka preko prevozničkih podjetij, ki opravljajo prevozne storitve.
- Izdelki bodo zapakirani tako, da se ob običajnem rokovanju v transportu ne bodo poškodovali.
- Kupec je dolžan ob prevzemu izdelka preveriti morebitne poškodbe in jih nemudoma reklamirati dostavniku, ki je dostavil blago, oziroma zavrniti prevzem pošiljke, na kateri so vidne zunanje poškodbe. Kupec je dolžan ob prevzemu blaga podpisati otpremnico ali dostavnico, dostavna služba pa jo vzame kot potrditev o prevzemu.
- V primerih, ko je kupcu dostavljen izdelek, ki ni tisti, ki ga je kupil, ima ta pravico do dostave naročenega izdelka, če pa to ni mogoče, ima kupec pravico do vračila plačanega zneska za izdelek, stroške dostave in povračilo stroškov vrnitve izdelka, pri čemer je dolžan vrniti napačno dostavljen izdelek.
- V primeru, da kupljenega izdelka prodajalec ne more dostaviti v navedenem roku, bo o tem obvestil kupca in se dogovoril za nov rok dostave. V tem primeru ima kupec pravico tudi do prekinitve pogodbe.
- Ob dostavi, skupaj z kupljenim izdelkom, kupec prejme vse potrebne dokumente, ki spremljajo izdelek (uporabniški priročnik, garancijski list), račun ter potrdilo o prejemu pošiljke, ki ga mora podpisati. S podpisom na potrdilu o prejemu pošiljke velja, da je izdelek prevzet brez vidnih zunanjih poškodb.
- Blago je zavarovano pred izgubo med dostavo. Kupec je dolžan ob prevzemu blaga podpisati otpremnico ali dostavnico, dostavna služba pa jo vzame kot potrditev o prevzemu.
- Cene dostave so navedene na „100smartfood.si” in vključujejo pripadajoči DDV.
- Status naročila
Ob obdelavi pošiljke bo kupec prejel obvestilo na e-poštni naslov o statusu svoje pošiljke.
Vračila
- Vračilo
- Pred sklenitvijo pogodbe ima uporabnik možnost pregledati Pogoje uporabe „100smartfood.si”, ki so navedeni znotraj Pogojev uporabe strani (obvestilo iz člena 57. odst. 1 Zakona o zaščiti potrošnikov (Narodne novice, št. 41/2014), ter obvestilo o pravici uporabnika do enostranske prekinitve pogodbe z obrazcem za enostransko prekinitev pogodbe iz člena 61. odst. 1. in 2. Zakona o zaščiti potrošnikov).
- Po členu 77, odstavek 1 Zakona o zaščiti potrošnikov, lahko uporabnik enostransko prekine pogodbo v roku 14 (štirinajst) dni od prevzema blaga brez navajanja razloga.
- Uporabnik nima pravice do enostranske prekinitve pogodbe, če je storitev v celoti izpolnjena, pri čemer je bilo izpolnjevanje začeto z njegovim izrecnim predhodnim soglasjem, ter z njegovo potrditvijo, da je seznanjen s tem, da bo izgubil pravico do enostranske prekinitve pogodbe, če bo storitev v celoti izpolnjena.
- Po členu 77, odstavek 5 Zakona o zaščiti potrošnikov, je uporabnik odgovoren za morebitno zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica rokovanja z blagom, razen tistega, ki je bilo potrebno za ugotavljanje narave, značilnosti in funkcionalnosti blaga.
- Vrnjen izdelek mora biti v originalni embalaži, skupaj z vsemi vsebinami in računom, navodili za uporabo ter garancijskim listom. Bolero Adria d.o.o. določi pogoje vračila – odstotke zmanjšanja zneska vračila kupcu zaradi zmanjšanja vrednosti izdelka.
Potrošnik nosi strošek vračila blaga.
- Pravica do vračila
Pomanjkljivosti, za katere prodajalec ne odgovarja:
- Prodajalec ne odgovarja za pomanjkljivosti, če so bile ob sklenitvi pogodbe znane kupcu ali mu niso mogle ostati neznane.
- Za tiste pomanjkljivosti, ki jih je kupec lahko zlahka opazil ob običajnem pregledu stvari, se šteje, da niso mogle ostati neznane kupcu.
- Določba odstavka 2 tega člena se ne uporablja za pogodbe, ki jih fizična oseba kot kupec sklepa izven svoje gospodarske ali poklicne dejavnosti s fizično ali pravno osebo, ki kot prodajalec deluje v okviru svoje gospodarske ali poklicne dejavnosti (potrošniška pogodba).
- Vendar pa prodajalec odgovarja tudi za pomanjkljivosti, ki jih je kupec lahko enostavno opazil, če je izjavil, da izdelek nima pomanjkljivosti ali da ima izdelek določene lastnosti ali značilnosti.
Pregled stvari in vidne pomanjkljivosti:
- Kupec je dolžan prevzeto stvar običajno pregledati ali jo dati na pregled, takoj ko to po običajnem toku stvari postane mogoče, in o vidnih pomanjkljivostih obvestiti prodajalca v roku osem dni, sicer izgubi pravico, ki mu pripada iz tega naslova.
- Ko je pregled opravljen u prisutnosti obje strane, kupec mora takoj obvestiti prodajalca o svojih pripombah glede vidnih napak, sicer izgubi pravico, ki mu pripada na tej podlagi.
- Če kupec pošlje stvar naprej brez ponovnega prevoza, pri tem pa je prodajalcu ob sklepanju pogodbe bilo znano ali bi moralo biti znano, da bo stvar ponovno poslana, se lahko pregled stvari odloži do njenega prihoda na novo destinacijo. V tem primeru mora kupec obvestiti prodajalca o napakah, ko je po običajnem toku stvari lahko izvedel za njih preko svojih strank.
- Pri potrošniških pogodbah kupec ni dolžan pregledati stvari niti jo dati na pregled, vendar mora prodajalca obvestiti o obstoju vidnih napak v roku dveh mesecev od dneva, ko je odkril napako.
- Enostranska prekinitev pogodbe
- Standardni informacijski obrazec za enostransko prekinitev pogodbe lahko prenesete tukaj.
- Da bi uporabnik lahko uveljavil pravico do enostranske prekinitve pogodbe, mora obvestiti Bolero Adria d.o.o. o svoji odločitvi za enostransko prekinitev pogodbe pred iztekom roka.
- Izjavo je potrebno poslati po pošti na naslov Bolero Adria d.o.o. Jablanovec (Mesto Zaprešić) Voćarska 13, 10290 Zaprešić, Hrvaška ali elektronsko pošto na info@100smartfood.si
- V izjavi je potrebno navesti: številko računa, datum računa, ime in priimek, naslov, telefonsko številko, telefaks ali elektronski naslov.
- Če uporabnik enostransko prekine pogodbo, bo prejel vračilo denarja, vključno s stroški dostave, brez odlašanja, najpozneje pa v 14 (štirinajstih) dneh od dneva, ko 100% Smart Food prejme uporabnikovo odločitev o enostranski prekinitvi pogodbe, razen če je uporabnik izbral drugo vrsto dostave, ki ni najcenejša standardna dostava, ki je bila ponujena.
- Vračilo denarja bo izvedeno na enak način, kot je uporabnik izvedel plačilo. Če uporabnik pristane na drugo metodo vračila plačanega zneska, ne nosi nobenih stroškov v zvezi z vračilom. Vračilo denarja lahko 100% Smart Food izvede šele, ko bo prejel vrnjen izdelek ali prejel dokaz, da je bil izdelek vrnjen.
- Uporabnik je dolžan izdelek vrniti ali poslati na naslov Bolero Adria d.o.o. Jablanovec (Mesto Zaprešić) Voćarska 13, 10290 Zaprešić, Hrvaška brez nepotrebnega odlašanja, v vsakem primeru pa najpozneje v 14 (štirinajstih) dneh od dneva, ko je 100% Smart Food poslal svojo odločitev o enostranski prekinitvi pogodbe.
- Direktne stroške vračila blaga mora uporabnik nositi sam. Preden prekine pogodbo, prosimo, da pokliče na telefonsko številko 091/477-8878 ali se obrne na info@100smartfood.si za pojasnilo postopka vračanja blaga.
- Reklamacija
Če ugotovite, da izdelek, ki ste ga prejeli, ni ustrezen ali da niste zadovoljni z njim, vas prosimo, da nas kontaktirate in sledite naslednjim korakom.
- Pošljite nam podatke o naročilu, številko računa ali vaše uporabniško ime in opis reklamacije na e-poštni naslov info@100smartfood.si, telefonsko številko 091/477-8878, ali preko družbenih omrežij.
- Poslali vam bomo potrditev prejemanja reklamacije, nato pa vas obvestili, ali je mogoče izdelek zamenjati z novim, ali je možno zahtevati vračilo denarja za izdelek.
- V primerih, ko je izdelek mogoče zamenjati za novega ali ko je mogoče zahtevati vračilo denarja, bomo na vašo naslov poslali dostavno službo, ki bo prevzela reklamiran izdelek in ga vrnila v naše skladišče.
- Ko izdelek prispe v skladišče, vam bomo poslali obvestilo o vračilu denarja/zamenjavi za nov izdelek. Vračilo denarja/zamenjava bo izvedena v 2-3 dneh, najpozneje pa v 15 dneh. V nasprotnem primeru nas kontaktirajte na telefonsko številko 091 477 8878 ali e-pošto info@100smartfood.si
- Če je pošiljka poškodovana med transportom, so te poškodbe vidne ob prevzemu pošiljke, v tem primeru vas prosimo, da pošiljke ne prevzamete. Prosimo, da nas kontaktirate, da bomo v najkrajšem možnem času preverili stanje pošiljke in poslali novo.
Verjamemo, da bomo zadovoljivo rešili vašo reklamacijo.
Varnost plačevanja
Pri plačilu na naši spletni trgovini smartmeal.hr uporabljate T-Com PayWay – napreden sistem za varen sprejem plačilnih kartic preko interneta.
T-Com PayWay zagotavlja popolno zaupnost vaših kartičnih podatkov že ob vnosu v T-Com PayWay plačilni obrazec. Plačilni podatki se prenašajo šifrirano od vašega spletnega brskalnika do banke, ki je izdala vašo kartico. Naša trgovina nikoli ne pride v stik z vašimi celotnimi podatki o kartici. Prav tako so podatki nedostopni tudi zaposlenim T-Com PayWay sistema. Izolirana jedra samostojno prenašajo in upravljajo občutljive podatke ter jih popolnoma zaščitijo.
T-Com PAY WAY uporablja najnovejše standarde za zaščito podatkov – Secure Socket Layer (SSL) protokol s 128-bitno šifriranjem podatkov in MD5 algoritem. Protokol ISO 8583 zagotavlja, da se izmenjava podatkov med T-Com sistemom in pooblastitvenimi centri kartičnih podjetij izvaja v zasebni mreži, zaščiteni pred nepooblaščenim dostopom z dvojno zaščito požarnega zidu (firewall).
T-Com PayWay vse zbrane informacije obravnava kot bančno skrivnost in jih obravnava v skladu s tem. Informacije se uporabljajo izključno za namene, za katere so bile zbrane. Vaši občutljivi podatki so popolnoma varni, njihova zasebnost pa je zagotovljena z najnovejšimi zaščitnimi mehanizmi. Zbirajo se samo podatki, ki so nujni za izvedbo naloge v skladu s predpisanimi zahtevami za spletna plačila.
Varnostne kontrole in operativni postopki, ki so bili uporabljeni na naši infrastrukturi, zagotavljajo takojšnjo zanesljivost sistema T-Com PayWay. Poleg tega stroga kontrola dostopa, redno spremljanje varnosti in temeljite preiskave za preprečevanje ranljivosti omrežja ter načrtno izvajanje pravil o informacijski varnosti nenehno vzdržujejo in izboljšujejo stopnjo varnosti sistema, ki ščiti vaše kartične podatke.
Zaščita osebnih podatkov in politika zasebnosti
- Po zakonu Republike Hrvaške o varstvu osebnih podatkov je osebni podatek opredeljen kot katera koli informacija, ki se nanaša na identificirano fizično osebo ali podatek, s katerim se lahko identificira oseba, neposredno ali posredno. Te podatke obravnavamo kot osebne podatke.
- Obdelava podatkov je katera koli dejanja, izvedena z osebnimi podatki, kot so zbiranje, shranjevanje, uporaba, vpogled in prenos osebnih podatkov.
- Vodja zbirke osebnih podatkov je dosegljiv preko e-poštnega naslova info@100smartfood.si ali na naslovu Zagrebačka cesta 164a, 10000 Zagreb.
Pravne osnove za obdelavo osebnih podatkov v skladu z zakonodajo EU in Zakonom o izvajanju Splošne uredbe o varstvu podatkov so naslednje:
- ko ste privolili v obdelavo (privolitev),
- ko je to potrebno za sklenitev ali izvedbo pogodbe,
- v namen izpolnjevanja zakonskih obveznosti,
- v namen legitimnih interesov podjetja Bolero Adria d.o.o., tehtanih v odnosu na vaša pravica glede varstva osebnih podatkov,
- ko je to potrebno v pravne namene.
Kdaj in kako 100smartfood.si zbira podatke uporabnikov?
Podjetje Bolero Adria d.o.o. zbira osebne podatke kupcev le v obsegu, ki je potreben za izpolnitev svojih obveznosti oziroma za katere obstaja legitimni interes in za katere ima privolitev kupca za informiranje, podporo kupcem in marketing.
100% Smart Food se zavezuje varovati osebne podatke kupcev v skladu z Zakonom o izvajanju Splošne uredbe o varstvu podatkov in se zavezuje, da osebnih podatkov ne bo posredovalo tretjim osebam brez privolitve kupca (razen podatkov, za katere obstaja legitimni interes v namene izvedbe dostave kupljenega izdelka).
Obdelava osebnih podatkov, ki temelji na legitimnem interesu ali predstavlja pogodbeno obveznost, se izvaja ob upoštevanju najvišjih standardov varnosti in poslovanja. Kupec lahko kadarkoli izjavijo prigovor na obdelavo svojih osebnih podatkov glede na svojo specifično situacijo. Kupec ima pravico zahtevati dopolnitev, popravek ali spremembo napačnih osebnih podatkov.
Od tega so izvzeti primeri, ko je prodajalec na podlagi veljavnega naloga pooblaščenih državnih organov, v skladu z zakonom, dolžan posredovati ali omogočiti vpogled v osebne podatke kupcev.
Če zagotavljate podatke v imenu druge osebe, morate zagotoviti, da je ta oseba seznanjena s temi pravili o varstvu zasebnosti, preden to storite. Če ste mlajši od 16 let, vas prosimo, da nam ne posredujete nobenih podatkov brez soglasja staršev ali skrbnikov.
Posodobite svoje podatke tako, da nas obvestite o vseh spremembah vaših kontaktnih podatkov ali preferenc. Če ste registrirani uporabnik spletne trgovine smartmeal.hr, lahko svoje osebne podatke spremenite tako, da obiščete stran moj račun, ki je dostopna iz glavnega menija.
1. Podatke zbiramo pri nakupu v 100smartfood.si trgovini in za dostavo izdelkov
Pri nakupu v 100smartfood.si fizični in spletni trgovini zahtevamo od vas določene osebne podatke, ki so potrebni za izvedbo storitve in nakupa. Zagotavljanje osebnih podatkov za prodajo predstavlja pogodbeno obveznost, in če jih ne zagotovite, to vpliva na pravilno izvedbo pogodbe ali jo lahko celo onemogoči.
Za dostavo izdelkov, kupljenih preko www.100smartfood.si spletne trgovine, je potrebno vnesti vaše osebne podatke (ime, priimek, naslov za dostavo, telefonsko številko in e-poštni naslov).
Legitimen dostop do podatkov kupca, ki vključujejo ime in priimek ter naslov za dostavo, imajo zaposleni GLS dostavne službe, s katero ima Bolero sklenjen pogodbeni odnos za dostavo naročenih izdelkov preko spletne trgovine smartmeal.hr.
2. Podatke zbiramo in obdelujemo, če nas neposredno kontaktirate
Podatki, ki jih prejmemo od kupcev, ki nas neposredno kontaktirajo za informacije o izdelkih in storitvah:
- prek kontaktnega obrazca na spletni strani www.100smartfood.si
- direktno po e-pošti
- po telefonskem klicu
- osebno v poslovalnici podjetja.
Te podatke uporabljamo samo za obdelavo zahtevanih informacij in poizvedb uporabnikov ter za zagotavljanje kakovostne uporabniške izkušnje. Kupci in uporabniki spletne strani 100smartfood.si soglašajo, da obdelujemo njihove osebne podatke v skladu z Zakonom o izvajanju Splošne uredbe o varstvu podatkov in v skladu z zahtevanimi poizvedbami.
Kdo so subjekti, s katerimi 100smartfood.si deli osebne podatke?
1. Ponujači storitev družbenih omrežij
Pri ustvarjanju računa 100smartfood.si v spletni trgovini 100smartfood.si je potrebno vnesti vaše podatke (e-pošta, ime in priimek).
Pri prijavi preko družbenih omrežij, kot sta Google in Facebook, Bolero ne hrani podatkov, zbranih pri tej prijavi.
2. Ponujači storitev za Google Adwords marketing in analizo obiska strani 100smartfood.si
100smartfood.si sodeluje s ponudniki storitev tretjih strani, da se lahko izvajajo marketinške dejavnosti ter analiziramo uporabo naših spletnih mest in aplikacij ter spremljamo učinkovitost kampanj.
Osebne podatke delimo samo v obsegu, potrebnem za izvajanje storitve v našem imenu. V nadaljevanju lahko preverite, kdo so ponudniki storitev tretjih strani, ki sodelujejo z nami:
Undiscovered Landscapes j.d.o.o. – spletna agencija, ki je izdelala našo spletno trgovino
Zlatarić services j.d.o.o. – marketinška agencija, ki vodi naše Adwords kampanje
Google – Google Analytics, ki se uporablja za spremljanje spletnih statistik in demografskih podatkov ter vedenja spletnih uporabnikov. Uporabljamo ga za spremljanje učinkovitosti naših marketinških kampanj.
3. Ponujači storitev potrebnih za sklenitev ali izvajanje pogodbe
Dostop do baze kupcev s podatki o kupcih ima Bolero Adria d.o.o., da izvede pogodbo oziroma nakup v spletni trgovini smartmeal.hr in dostavo izdelkov:
• Lumen tržišne komunikacije j.d.o.o., podjetje za izdelavo spletnih trgovin in IT rešitve
• GLS dostavna služba, s katero 100% Smart Food ima sklenjeno pogodbo za dostavo naročenih izdelkov preko spletne trgovine 100smartfood.si.
Informacije o piškotkih
Želimo vas obvestiti, da naša spletna stran www.100smartfood.si uporablja piškotke za zagotavljanje boljše storitve uporabnikom in obiskovalcem.
Definicija piškotkov
HTTP piškotek je poseben tekst, pogosto kodiran, ki ga pošlje strežnik spletnega brskalnika in ga brskalnik nato pošlje nazaj (nespremenjen) vsakič, ko se brskalnik poveže s strežnikom. Piškotki se uporabljajo za avtorizacijo in spremljanje vedenja uporabnikov. Tipične uporabe vključujejo shranjevanje priljubljenih nastavitev uporabnika in uporabo sistema «nakupovalne košarice». Podrobnosti si oglejte na strani http://en.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie
Kje se lahko naučite več o piškotkih
Urad komisije za podatke (ICO):
Neodvisne organizacije:
All About Cookies http://www.allaboutcookies.org/
About Cookies http://www.aboutcookies.org/
Bolero Adria d.o.o. ni odgovorna za vsebine zunanjih spletnih strani tretjih oseb, ki lahko vsebujejo ali pa tudi ne piškotke.
Shranjevanje, dostop in obdelava podatkov – vloga piškotkov
Cilj shranjevanja in obdelave teh informacij je omogočiti hitro in učinkovito gibanje po straneh, zahvaljujoč zapomnitvi vaših izbir, nastavitev in priljubljenih nastavitev ter optimizirati uporabo spletne strani.
Informacije dostopne preko piškotkov
Brskalnik shranjuje piškotke, ki vsebujejo informacije, kot so ime strežnika, ki je poslal piškotek, čas, koliko časa bo piškotek shranjen, vrednost – običajno naključno generirano enotno številko.
“Statistični” piškotki zbirajo informacije o tem, kako uporabljate spletno stran, na primer: katere strani obiskujete in vse napake, na katere naletite. Ti piškotki so popolnoma anonimni in se uporabljajo izključno za pomoč pri izboljševanju naše spletne strani in boljše razumevanje, kaj zanima naše uporabnike in obiskovalce.
Statistične piškotke uporabljamo za naslednje:
Zbiranje statistike o tem, kako se naša spletna stran uporablja
Pomoč pri izboljševanju spletne strani s spremljanjem napak, ki se pojavljajo
Piškotki “za sledenje” so povezani s storitvami, ki jih ponujajo tretje strani, kot so gumbi “Všeč mi je” in “Deli” ter se uporabljajo za spremljanje učinkovitosti oglaševanja. Tretja stran zagotavlja te storitve, vi pa morate potrditi, da ste obiskali našo spletno stran.
Piškotke “za sledenje” uporabljamo za naslednje:
Povezovanje z družbenimi omrežji, kot je Facebook, ki lahko uporabljajo informacije o vaših obiskih za ciljno oglaševanje na drugih spletnih mestih
Dajanje informacij o vaših obiskih oglaševalskim agencijam, da vam zagotovijo oglase, ki bi vas lahko zanimali.
Uporaba piškotkov, ki jih nastavi tretja stran
Spletna stran www.100smartfood.si ne uporablja piškotkov, ki jih nastavi tretja stran. Vendar pa spletna stran uporablja Google Analytics in Facebook povezave, ki sami uvajajo svoje piškotke. Za podrobnosti si oglejte:
https://developers.google.com/analytics/resources/concepts/gaConceptsCookies
http://www.facebook.com/help/cookies
https://twitter.com/privacy
Upravljanje piškotki, ki jih uporablja 100smartfood.si
Če se strinjate, da omogočite piškotke v svojem brskalniku preko traku na domači strani spletne strani, imejte v mislih, da lahko svoje mnenje spremenite kadarkoli.
Trenutni brskalniki (spletni navigatorji) omogočajo možnost nastavitev/deaktivacije piškotkov. Da to storite, pojdite v razdelke “možnosti” ali “priljubljene nastavitve”. Za podrobnosti in tehnične nasvete obiščite uradne spletne strani:
– Nastavitve piškotkov v Internet Explorerju
– Nastavitve piškotkov v Firefoxu
– Nastavitve piškotkov v Chromu
– Nastavitve piškotkov v Safariju
Ali
– Microsoftov vodič za piškotke
– Vse o piškotkih
Če imate vprašanja glede tega, kako uporabljamo piškotke, nas brez oklevanja kontaktirajte.
Pohvale in pritožbe
Pisna pritožba, odgovor, obvestila
- V skladu z 10. členom Zakona o varstvu potrošnikov lahko, če ste iz katerega koli razloga nezadovoljni, vložite pisno pritožbo na spletno trgovino 100smartfood.si.
- Bolero vam omogoča, da vložite pisno pritožbo po pošti, telefonski številki 091/477-8878 ali preko e-pošte info@100smartfood.si.
- Za hitrejše ugotavljanje konkretnega naročila, na katerega imate pritožbo, navedite številko naročila, številko računa ali ime in priimek v pritožbi.
- 100% Smart Food vam bo brez odlašanja potrdil prejem pritožbe, odgovor pa boste prejeli v roku 15 (petnajstih) dni od dneva prejema pritožbe.
Kontakti
- Za vse informacije, pohvale, pripombe, reklamacije in druge obvestila se lahko kupci obrnejo na prodajalca na naslovu Jablanovec (Mesto Zaprešić) Voćarska 13, Hrvaška.
- Telefon: 091/477-8878
- E-pošta: info@100smartfood.si
Platforma za spletno reševanje sporov
Na podlagi posebne evropske zakonodaje, od 15. februarja 2016, bodo lahko vse spletne nakupe v EU reševali preko ODR platforme. Platforma za reševanje sporov je dostopna na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
To pomeni, da če naletite na težavo pri spletnem nakupu v EU, oziroma spori, ki se nanašajo na spletno naročanje, najprej poskusite rešiti brez vpletanja sodišč.
Ta povezava omogoča potrošnikom uporabo za čezmejne potrošniške spore. Za potrošniške spore v povezavi z trgovci iz Republike Hrvaške te možnosti ni, dokler postopek ne bo podprt z zakonsko uredbo ustreznih organov RH.
Drugi pogoji
- Prodajalec daje pravico kupcem, da uporabljajo vse storitve na „100smartfood.si” le za osebne potrebe, v nekomercialne namene. Sprememba vsebine na „100smartfood.si”, v katerem koli njegovem obliku, je prepovedana, prav tako kot kopiranje, javna izvedba in podobno. Uporaba vsebine „100smartfood.si” na drugih spletnih straneh je prepovedana.
- Prodajalec si pridržuje pravico, da da pravice za objavo katerega koli gradiva, delov „100smartfood.si” tretji osebi, le v primeru sklenjenega pogodbenega razmerja, ki ureja pravice in obveznosti prodajalca in tretje osebe, ki objavlja informacijo.
- Pri nakupu katerega koli izdelka, ki je predmet avtorskih pravic ali pravic intelektualne lastnine, prodajalec ne daje nobenih dodatnih pravic za uporabo in objavljanje, razen izrecno danih pravic ali dovoljenj proizvajalca/distributerja izdelka.
- Ko „100smartfood.si” s ustreznimi povezavami omogoči obisk drugih spletnih strani tretjih oseb, te niso v lasti prodajalca, in ti splošni pogoji ne veljajo za uporabo teh spletnih strani v razmerju s prodajalcem in kupcem. Prodajalec teh spletnih strani ne nadzoruje in ne prevzema nobene odgovornosti za katere koli od njih ali njihovih vsebin. Obisk teh spletnih strani je v celoti na lastno odgovornost kupca, prodajalec ne nosi nobene odgovornosti.
- Čeprav prodajalec vloži poseben trud, da bi bile vse objavljene informacije o izdelkih točne, je mogoče, da informacije o določenem izdelku niso posodobljene ali točne, v tem primeru bo prodajalec obvestil kupca, ki je oddal naročilo, po čemer ima kupec pravico, da ohrani svoje naročilo ali ga spremeni. Fotografije izdelkov so le ilustrativne narave.
- Prodajalec si pridržuje pravico do objave vsebine v angleščini v primerih, ko:
- a) gre za ime izdelka, delov izdelka ali funkcij v angleščini,
- b) gre za izraze v angleščini, ki so splošno sprejeti v hrvaščini oziroma so skupna terminologija,
- c) obstaja tveganje, da pomembne informacije ni mogoče dovolj natančno prevesti v hrvaščino, ne da bi pri tem izgubile svoj pomen in smisel.